Az Év boltja 2020 – Helyi termékek különdíjat nyert a téti Coop Szupermarket

A Store Insider a Tobacco Magazinnal karöltve hatodik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyt 2020-ban. A szép számú pályázat fele került be a döntőbe az első körös, online értékelés alapján. Erre a versenyre nevezett a COOP Szolnok cégcsoport is a nemrégiben Tét városában felújított szupermarketével, mellyel tovább is jutott a közönségszavazás szakaszába is.

Nagy örömünkre a megmérettetés eredményeképpen a téti Coop a NÉBIH “Helyi termékek” különdíját nyerte el, így a 2018-as Év Boltja díjunk után most ismét büszkén helyezhetjük ki üzletünkre “Az Év Boltja” emblémát, ezúttal Győr-Moson-Sopron megyében, Téten. 

A jelenleg 4000 fős Győr-Moson-Sopron megyei Téten alakult meg 1962-ben a Sokoróaljai ÁFÉSZ, mely később beolvadt a Győri ÁFÉSZ-be, zászlóshajója pedig az Ifjúság Áruház lett. Ma ez a bolt a COOP Szolnok cégcsoport egyik legnagyobb alapterületű Coop Szupermarkete. Az 2019 nyarán, komplex boltmegújítási program után augusztus 29-én nyitotta újra. A bolt alapterülete 950 m2, az átalakítás során eladótér 270 m2-ről 600 m2-re növekedett. A kínálatot a korábbi 470 fm polcfelület helyett immáron 830 fm-en mutathatjuk be. Ez lehetővé teszi a választék bővítését, vevői igényekhez alakítását is: az összes cikkszám korábban legfeljebb 5000 cikk volt, ma már legalább 6800 cikkelemmel dolgozunk. Kiemelkedő választékot kínálunk hazai előállítású termékekből és funkcionális, „mentes” élelmiszerekből. Új szolgáltatások is helyet kaptak az üzletben: önkiszolgáló salátabárt telepítettünk, nagyobb hús- és csemegepult került beépítése, bővült a péksarok, melynek reprezentatív polcain megférnek a Fornetti, a Lipóti Pékség és a helyi gyártók termékei is. A gyors megoldásra vágyókat széles készétel választékkal várjuk: helyben sütött grillcsirke, kolbász, rántott ételek, hidegkonyhai készítmények, saláták friss cukrászsütemények. A vásárlás kényelmét szolgálja a nagy parkoló, a helyben található ATM és a készpénzkímélő fizetési megoldások, a tágas eladótér, a tudatosan tervezett világítási rendszer, a csúszásmentes burkolat, a tematikus árukihelyezés, az áttekinthető akciós rendszer és árfeltüntetés, valamint a rendszeres vásárlóknak szóló Coop Klub törzsvásárlói rendszer. A boltfelújítás eredményeképpen a forgalom 180%-ra emelkedett, az átlagos vevőszám pedig 134%-ra. A bolt filozófiája, hogy a nagyváros vonzáskörzetében élők Téten is átélhessék a nagyvárosi bevásárlás élményét, annak minden kényelmével. S tehessék ezt úgy, hogy a bolt a környezettudatos megoldások révén lakókörnyezetüket is óvja, a kínálat pedig mindennapi életvitelükhöz alkalmazkodva került kialakításra lakóhelyükhöz közel.